sobota, 3 października 2015

NIVEA MLECZKO DO CIAŁA WYGŁADZAJĄCE



 Kilka dni temu dostałam do przetestowania mleczko do ciała wygładzające Nivea ( z Klub Moja NIVEA ), więc czas na opinię. :)

Trochę informacji z opakowania:
Nivea mleczko do ciała wygładzające przeznaczone do skóry suchej.
Zapewnia długotrwałą gładkość i efekt długotrwałego głębokiego nawilżenia. 

Moja opinia:
Mleczko do ciała Nivea jest świetne !!!
- Ma gęstą konsystencję, którą łatwo wsmarowuje się w skórę mojego ciała i bardzo ładnie pachnie.
Po użyciu mleczka Nivea moja skóra jest nawilżona i taka "delikatna" w dotyku - różnicę było już widać następnego dnia, a i zapach mleczka utrzymuje się długo na moim ciele - co bardzo mi się podoba.

Dodatkowo butelka ma możliwość stania na "zakrętce" - dzięki temu wiem, że mleczko wykorzystam do samego końca i nic nie zostanie na dnie. :)

Polecam !!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz