sobota, 23 stycznia 2016

Activia Jogurt Naturalny i Owoce

Taką oto ilość jogurtów Activia Jogurt Naturalny i Owoce otrzymałam do przetestowania od TestMeToo.

W przesyłce znajdowały się takie oto smaki jogurtów:
*2x2 szt. Activia jogurt naturalny i brzoskwinie
*2x2 szt. Activia jogurt naturalny i maliny
*2x2 szt. Activia jogurt naturalny i truskawki
*2x2 szt. Activia jogurt naturalny i suszone śliwki
Górna warstwa jogurtu to jogurt naturalny, a dolna to warstwa owoców.

Część jogurtów zjedzona - przetestowana, a część rozdana znajomym i rodzinie. Więc czas na opinię:
Jogurty były bardzo smaczne, poza jednym smakiem - suszone śliwki. Ten jogurt nie smakował mi jak i rodzinie.
  
Na pierwszy ogień poszedł Activia jogurt naturalny i brzoskwinie: Rewelacyjny smak brzoskwiń w połączenie z jogurtem naturalnym smakuje wyśmienicie.
 


 Kolejny na wypróbowanie poszedł jogurt o smaku malinowym - pyszny zarówno po wymieszaniu z owocami jak i osobno.

Następny był truskawkowy - smak bardzo dobry, szczególnie po wymieszaniu owoców z jogurtem.
Ostatnim wypróbowanym był smak: suszone śliwki. Ten jogurt mi nie smakował. Szczególnie po wymieszaniu owoców z jogurtem. Sam jogurt dało się zjeść, ale owoców już nie. Może dlatego, że nie smakują mi inne śliwki niż tylko świeże.





Według mnie zwyciężył w teście smak malinowy.
Jogurty są wyborne i z pewnością każdy znajdzie swój ulubiony smak.
Wszystkie niezasłodkie, konsystencja jogurtów jest odpowiednia, a kawałki owoców nie są za duże, ani za małe. Idelalne na przekąskę w ciągu dnia.
POLECAM!!! 

Jeżeli ktoś chciałby testować różne produkty na TestMeToo jak ja, to proszę zostawić adres e-mail w komentarzu i wyślę zaproszenie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz