środa, 13 stycznia 2016

Słodkie testowanie z Biedronką - czekolady

Taki oto zestaw czekolad dostałam do przetestowania od Biedronki.

W przesyłce znajdowało się pięć wariantów czekolad z nadzieniem:
- o smaku truflowym i śliwkowym
- o smaku toffi i bananowym
- o smaku mlecznym i truflowym
- o smkau migdałowym i pomarańczowym
- o smaku orzechowo - mlecznym i karmelowym
Czekolady zjedzone, więc czas na opinię:
  Na pierwszy ogień do przetestowania poszła czekolada o smaku orzechowo - mlecznym i karmelowym. Muszę przyznać, że ta czekolada jest rewelacyjna pod względem smaku. Po prostu rozkosz dla podniebienia. Pyszna mleczna czekolada rozpływająca się w ustach z nadzieniem, które jest nieziemskie. Smakowała całej mojej rodzinie.
  Kolejną zjedzoną była czekolada o smaku toffi i bananowym - ta czekolada również zasługuje na uznanie. Pyszna mleczna czekolada wysokiej jakości z nadzieniem toffi i bananowym  ma unikalny smak, który zasmakował również mojej rodzinie.
  Trzecią wypróbowaną była czekolada migdałowo pomarańczowa. Bardzo nam smakowała. Ma fajny wyczuwalny smak pomarańczowy. Natomiast ciężko byłoby zgadnąć, że jest to również migdałowa, bo ten smak jest mało wyczuwalny. Ogólnie jednak czekolada w całości ma fajny wyjątkowy smak.
Pozostałe dwie czekolady: z nadzieniem mlecznym i truflowym oraz z nadzieniem truflowym i śliwkowym również były smaczne, ale nie, aż tak jak te trzy wymienione powyżej. Być może dlatego nam mniej smakowały, gdyż ja i rodzina nie przepadamy za smakiem trufli.
 Podsumowanie: Czekolady, które przetestowałam, uważam, że są smaczne i wysokiej jakości.
Zwycięzcą testu według mnie jest czekolada o smaku orzechowo - mlecznym i karmelowym.

Testować z Biedronką może każdy, kto zarejestruje się na Testujemy


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz